HTML

Olcsó játék

Ehun eljött az idő vala, hogy blogoljak. Lesznek majd videók meg egyéb cikkek, ha minden igaz, és nem lustulok el.

Friss topikok

  • Stelike: @Sean Setan: Na, végleg annyi? (2011.04.23. 22:54) Deer hunter 2005
  • Sean Setan: @KapiBence: Igen, kezdődik sajnos... T_T De azért majd a napokban megpróbálom felvenni. A munka ... (2010.07.08. 03:10) Életjel
  • fry333: szerepelni fogsz ebben: Pokol a Paradicsomban-Rács mögött külföldön ? (2010.06.13. 21:14) Nyari szunet
  • CameronSaryn: Tök jók a videóid de egyszer egy olyan játékot is kifoghatnál ami olcsó de jó :D (2009.10.24. 23:13) The Graveyard
  • janko95: nagyon jó vidik már várom a kövit (2009.07.23. 00:46) Klánok

Életjel

Sean Setan 2010.06.23. 01:29

Tényleg bocsánat mindenkitől, akik vártak az új videómra.

Tudom hogy több mint egy éve ide sem szagoltam. Csak sajna szeptemberben nagyon durván rám szakadt a fősuli, hétvégente pedig annak örültem ha fújhattam kettőt, nemhogy nekiálljak videókat csinálni. Volt egy idő, mikor teljesen le is mondtam róla, hogy ezt csináljam, de most hogy itt a nyári szünet, lehet hogy megint nekiállok, mivel munkát nem találtam, szóval időm mint a tenger.

Amit idén megpróbálok elérni:

- Próbálok videókat csinálni. xD
- Próbálok igényesebb videókat csinálni.
- Kibővítem a profilomat: nem csak játékokkal szeretnék foglalkozni, hanem esetleg filmekkel, sorozatokkal stb. Talán csinálok egy-két teljesen eltérő témájú filmecskét is.

Végezetül még egyszer bocsi mindenkinek a hanyagolásért. Az elkövetkezendő videókkal próbállak titeket majd kárpótolni. ^_^

Addig is egy izgalmas videó, amihez ugyan semmi közöm nincs de vicces:

https://www.youtube.com/watch?v=vIRQf0S3oD0
 

Címkék: sorry

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsojatek.blog.hu/api/trackback/id/tr572102630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Steli 2010.07.01. 20:49:04

Na faszaa XDDD mikor lesz az 1. videó? :D

Sean Setan 2010.07.05. 15:54:15

@Steli:
Igyekszek egy héten belül megcsinálni.
Bár amint megírtam ezt a postot itthon hirtelen megszaporodott a munka... >_<
A játékból már felvettem nagyjából a nyersanyagot, de még hátravan a komment felvétele, ami elég időigényes lesz.

KapiBence 2010.07.07. 01:18:05

"Bár amint megírtam ezt a postot itthon hirtelen megszaporodott a munka..."
Nah, kezdődik :D

Sean Setan 2010.07.08. 03:10:23

@KapiBence:
Igen, kezdődik sajnos... T_T
De azért majd a napokban megpróbálom felvenni.
A munka kb. 40%-a már kész. xD
süti beállítások módosítása